Shopping cart icon

Servis alebo reklamácia? Zepter zaistí dopravu!

Servis alebo reklamácia? Zepter zaistí dopravu!
Produkty už nemusíte nosiť kvôli reklamácii alebo servisu na naše pobočky. Novo pre vás zaisťujeme vyzdvihnutie produktu na vami zvolenej adrese, či už ste doma alebo v práci.

Stačí zavolať na naše zákaznícke centrum, dohodnúť si dátum vyzdvihnutia produktu na vašej adrese a odovzdať produkt kuriérovi, ktorý ho odvezie do servisného strediska v Rudnej pri Prahe.
 

Zaistenie dopravy krok za krokom

  • Zavolajte nám pre objednanie dopravy na číslo +420 311 331 890, alebo napíšte e-mail na adresu steiner@zepter.cz
  • Do telefónu alebo v e-maile oznámte svoju adresu, telefónne číslo, druh výrobku a deň požadovaného vyzdvihnutia (iba pracovné dni).
  • Výrobok dobre zabaľte pre bezproblémové prevzatie a dopravu kuriérom
  • Cena za dopravu zásielky je 7 € (tento poplatok vám bude preúčtovaný po ukončení servisného prípadu). Uznané reklamácie sú zadarmo!
  • V deň rozvozu dostanete SMS od kuriéra s časom vyzdvihnutia aj telefón na vodiča.
  • Kuriér si privezie štítok s detailmi zásielky na nalepenie na krabicu a potvrdenie o odovzdaní.
  • Akonáhle zásielka dorazí k nám, budú vás naši technici kontaktovať o ďalšom postupe.
Pokiaľ nemôžete v uvedený čas zásielku odovzdať, kontaktujte prosím vodiča prostredníctvom telefónneho čísla uvedeného v SMS.

Publikované: 13. 11. 2024 9:19:35 Zepter International | Publikované s 0 komentármi
Zepter novinky
Zdieľaj:
Zepter logotype Produkt bol pridaný do košíka Bags Prejsť do košíka