Zepter BizzClub Shopping cart icon

Servis alebo reklamácia? Zepter zaistí dopravu!

Servis alebo reklamácia? Zepter zaistí dopravu!
Produkty už nemusíte nosiť kvôli reklamácii alebo servisu na naše pobočky. Novinkou je, že pre vás zaisťujeme vyzdvihnutie produktu na vami zvolenej adrese, či už ste doma alebo v práci.
 

Zaistenie dopravy krok za krokom

 

Objednanie dopravy do autorizovaného servisu Zepter:

  • Zašlite e-mail na emailovú adresu: steiner@zepter.cz
  • V prípade ďalších otázok môžete volať na tel.: +420311331890 v čase Po-Pi 8:00-15:00 hod.

Čo potrebujeme, aby v emailovej objednávke servisu bolo uvedené:

  • Meno a priezvisko
  • Adresa pre vyzdvihnutie kuriérskou službou
  • Váš telefonický kontakt
  • Druh výrobku

Ako výrobok odovzdať kuriérskej službe:

  • Výrobok dôsledne zabaľte pre bezproblémové prevzatie a dopravu kuriérom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia počas prepravy.
  • Do balíka k výrobku priložte sprievodný list s požiadavkou na opravu či reklamáciu.
  • Servisné stredisko Zepter objedná prepravu na deň vyzdvihnutia (pracovný deň).
  • V deň zvozu dostanete SMS od kuriéra s časom vyzdvihnutia a telefónom na šoféra.
  • Kuriér privezie štítok s detailmi zásielky, ktorý sa nalepí na balík a tiež potvrdenie o odovzdaní.
  • Ak sa vám nepodarí byť v uvedený čas na uvedenej adrese, prosím, zavolajte vodičovi (na číslo v SMS), aby prišiel ďalší deň.
  • Cena za dopravu zásielky zo Slovenska je 10 EUR.
  • Cena za dopravu bude preúčtovaná po ukončení servisného prípadu.

Publikované: 13. 11. 2024 9:19:35 Zepter International | Publikované s 0 komentármi
Zepter novinky
Zdieľaj:
Zepter logotype Produkt bol pridaný do košíka Bags Prejsť do košíka